קטגוריות
דיגיטל חווית לקוח מודלים עסקיים עבודה 3.0

לחזור למקורות: מה תפקיד ה- crm?

אני בטוח שאני לא היחידי שמרגיש שמערכות ניהול לקוחות או ניהול דאטה של לקוחות (CRM/CDP) ״קצת״ שכחו את המהות האמיתית שלהן.

🥱 במקום (רק) לאגור ולקטלג דאטה של לקוחות והאינטראקציה איתם, המטרה (וגם האתגר) האמיתיים הוא לייצר תובנות, ערך עסקי וחוויה ללקוח בזמן אמת. האתגרים הללו הופכים מורכבים בהגדרה ברגע שרוצים לייצר תמונת לקוח 360 אמיתית על בסיס שילוב דטאה של תהליכי מכירה, שירות, מסחר ושיווק.

😾 כל מי שעובד בארגון גדול מכיר את הקושי האדיר בפיתוח אינטגרציות חדשות, כאלו שאמורות להנגיש ולייצר שירותים ואפילו מוצרים חדשים לעסק וללקוח. משך הפיתוח, העיכובים ולא פחות חמור המגבלות שביצירת אותן אינטגרציות הופכות ברוב המקרים לה-בעיה בפיתוחים דיגיטליים חדשים.

😿 ברגע שמפספסים את ההבנה שמדובר במערכות ליבה של הארגון, על כל המשתמע, המטרה האמיתית והרחבה מתפספסת.

דיסקליימר: אני לא לקוח וגם לא עבדתי עם סיילספורס! אבל-

🗣️ השבוע הם הכריזו על משהו שנשמע מעניין: החברה השיקה את Genie, שירות טכנולוגי שאמור לחבר בין כל אותה הדאטה שדיברתי עליה ולאפשר בעיקר זרימה של הדאטה בין המחיצות המסורתיות בזמן אמת (real-time data integration platform) ובכך לייצר אינטגרציה ישירה ובעיקר מהירה בין החלקים השונים.

🦻🏻 אשמח לשמוע מכן.ם ומהניסיון שלכן.ם לגבי מערכות ופתרונות שונים שיש אצלכן.ם בארגונים כדי ללמוד וגם לשתף פה, בדגש על נושא מהירות הפיתוח, האינטגרציה והסקייל שאפשר להגיע עם הפנים לכיוון לקוח 360 אמיתי.

למקור באתר טקראנץ' >

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *