קטגוריות
NETFLIX חווית לקוח מודלים עסקיים צרכנות קמעונאות

נטפליקס חוגגת 25

נדמה שהיא היתה כאן תמיד, אבל לא. החברה שהתחילה את דרכה עם חזון להפצת סרטים ב-DVD הקדימה את התקופה, ורק לאחר שקצב ההפצה (בדואר!) עקף את הביקוש, בתוספת של תשתיות טכנולוגיות שאפשרו את המושג ״סטרימינג״, היא הפכה למה שאנחנו מכירים כיום.

עמוד בית ישן של האתר של נטפליקס



היא יצרה עולמות תוכן חדשים (תרתי משמע), עולם מושגים חדש (בינג'), והיוותה מסמר משמעותי ואפילו קריטי בעולם השידור המסורתי (צפיית בינג', פרסונליזציה בחוד החנית של חווית הלקוח, הפקה אחד שמדובבת מייד לשלל שפות ועוד…).

כיום היא מתמודדת עם שלל אתגרים חדשים ומורכבים: מתחרות רעבות וחזקות, מלחמת התכנים שלעולם לא תפסיק ולא פחות חשוב: מציאות שבה לקוחות יכולים לקפוץ משירות לשירות, תוך התחברות און ליין וניתוק שירות בקליק, הלכה למעשה.

אגב, השקעה של 5,000$ בלבד בהנפקה (2002) היו שווים כיום כמיליון דולר!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *