
פשפשתי בגלריית התמונות שלי ומצאתי את שתי התמונות המצורפות. שתי תקופות שונות לחלוטין, שתיהן מתארות חווית נסיעה מהעבר (זו עם הכורסאות הכחולות היא הפנים של רכבת האוריינט אקספרס, 1883). גרם לי לחשוב, שככל שהזמן עובר, שירותים הופכים לנגישים לקהל גדול יותר מצד אחד, אך גם הייחודיות הולכת ונעלמת מצד שני. מה שפעם היה נחשב כסטנדרט (וגבוה באופן יחסי, יש לציין), הולך ונשחק.

במילים אחרות, אמנם כיום קשה יותר לבלוט מבחינת ערך צרכני (שירות וחוויית לקוח), אבל מצד שני אם העולם הופך ל-COMMODITY, מה ששונה, ייחודי, בולט על פני האחרים הופך מייד למשהו מאוד זכיר ויוצא דופן, ושם נמצאות ההזדמנויות.