ב-1945, פבלו פיאקסו ייצר סדרת הדפסות שנקראה ״השור״. המטרה היתה להסיר מכל איור שכבה נוספת של ריזאליזם, במטרה להגיע למינימום האפשרי שייצג את המהות הבסיסית והמרכזית של השור, ״הרוח של השור״ כפי שפיקאסו הגדיר זאת.

בחברת אפל, הפילוסופיה הזו מועברת לעובדים חדשים וחוזרת על עצמה כמנטרה עסקית שוב ושוב. אמירה מפורסמת של סטיב ג'ובס: ״חדשנות היא להגיד לא 1,000 פעם לפני שאומרים כן״. במשך יותר מעשור לאחר שג'ובס חזר למשרת המנכ״ל, בחברה שאותה ייסד ואז גורש ממנה, הוא השריר את התפיסה הזו בכל תהליכי העבודה.
כשהציגו בפניו את מפת המוצרים הקיימים והמתוכננים הוא הזדעזע ומייד ניגש ללוח המחיק וצייר גרף פשוט במיקודו: 2 צירים של: לקוח פרטי/לקוח מקצועי…ובציר האופקי: דסקטופ/נייד. זהו. הוא צמצם באחת סדרה ארוכה של מוצרים רק כדי למקד את הצוות בכ-4 מוצרים סה״כ.

בסופו של דבר התפיסה הזו הוכיחה עצמה והצילה את אפל מפשטית רגל, כשבהמשך נוצרו מוצרים שהיו גיים צ'יינג'ר כגון האייפוד, האייפון והאייפד. צירפתי דוגמאות מתהליך ה״הפשטה״ של העכבר וכן השלט של ה- Apple TV, בדיוק תחת אותה מנטרה של פיקאסו עצמו.
