קטגוריות
דיגיטל חווית לקוח מודלים עסקיים

וואטסאפ בשת"פ ענק עם אובר בהודו



העולם מתחלק בגדול ל-3: מדינות וואטסאפ (ישראל בתוכן), מדינות מסנג'ר (ארה"ב) ומדינות Wechat ואחרות (סין ודרום מזרח אסיה). כשערוץ תקשורת תופס חזק במדינה, לפעמים מדובר במאות מיליונים של בני אדם.

זו אחת הסיבות שבגללן וואטסאפ (של מטא) חברה לאובר בהודו, כדי להנגיש את שירותי אובר ישירות מתוך וואטסאפ במדינה. בהודו יש כחצי מיליארד (!) משתמשי וואטסאפ, מה שמסביר את המהלך, הראשון מסוגו עבור אובר והגדול ביותר עבור וואטסאפ, נכון להיום.

"המטרה היא לייצר חוויה טובה ומהירה יותר עבור אזרחי הודו, בערוץ שכבר הפך לחלק מההתנהלות היום יומית שלהם", אמר מנהל הפעילות האזורית של אובר.

חשוב לציין שבעבר דובר גם על הנגשת שירותי תשלום והעברת כספים דיגיטליים בוואטסאפ ספציפית בהודו. בכל מקרה, השת"פ הזה יהווה צעד ראשן לשלב כלים חיצוניים בתוך וואטסאפ, בטח במדינות עם מאות מיליוני אזרחים, מה שגם יכול לייצר עבור החברה, סוף סוף, מוניטיזציה.

לידיעה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *