קטגוריות
דיגיטל חווית לקוח מודלים עסקיים צרכנות

רפואת שיניים 3.0

רוב האנשים לא ששים ללכת לביקור אצל רופא/ת השיניים, מסיבות ברורות. ולמרות שבמשך השנים התחום התפתח מבחינת מחקרים, טכנולוגיות וכלים, החברה הבאה עומדת להקפיץ את התחום כמה באופן משמעותי קדימה.

החברה שנקראת Overjet מתמקדת בפיתוח טכנולוגיות AI לתחום רפואת השיניים. החברה גייסה לאחרונה 42.5 מיליון דולר בסבב B, מה שמעניק לה הערכת שווי של 115 מיליון דולר, פתחה טכנולוגיות שאמורות לסייע ולשדרג לא רק את עבודת הרופא/ה (אבחון מדויק בהרבה, עזרה עם גישה למחקרים ודאטה עדכנית) אבל גם עבור הלקחות עצמם, בעיקר סביב דיוק תביעות מול חברות הביטוח (שמטעמן מוצאות ערך בטכנלוגיה שהופכות את תהליכי התביעה למדויקות ומהירות יותר).

2 הסנטים שלי:

1) השאלה האם טכנולוגיה יכולה להחליף רופאים פיזיים היא לא הנכונה לדעתי, והיא גם פחות רלוונטית. במקום זאת, צריך להתבונן על טכנולוגיות מתקדמות כאל תוסף חכם, כזה שרק ישפר, ידייק וייעל את עבודת הצוות רפואי בביצוע משימות ברמה מדויקת יותר.

2) כמשפתחים פתרון טכנולוגי שכזה, שימו לב כמה שותפים וקהלים רלוונטים: לא רק הצד הרפואי, אלא גם הלקוחות עצמם אבל- גם חברות הביטוח (במקרה הזה). במילים אחרות, טכנולוגיות חדשות יכולות לשרת בו זמנית כמה סוגי לקוחות ועבור כל אחד מהם מדובר בעולם שלם של הזמנויות, המשך פיתוח ומודלים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *