קלרנה, חברת השירותים הפיננסיים השוודית מדווחת על מספרים פנומנליים לאחר הטמעת צ'אטבוט חכם מבוסס chat gpt באפליקציה שלה. בפרספקטיבה של חודש:
1. הבוט ניהל 2.3 מיליון שיחות, המהווים כשני שליש מסך שיחות הצ'אט שהחברה מנהלת בחודש
2. הבוט מבצע עבודה המקבילה לעבודה של 700 סוכני שירות אנושיים
3. השירות מדויק ואפקטיבי יותר במתן פתרונות ללקוחות, עם ירידה של כ-25% בפניות חוזרות של לקוחות
4. הלקוחות מקבלים פתרון לצרכים שלהם, עם ירידה ל-2 דקות שיחה ממוצעת (במקום 11 דקות לפני)
5. זו נקודה מדהימה: הבוט פעול 24/7 ומשרת כ-23 שווקים ב-35 שפות שונות
לפי הדיווחים, קלרנה ספגה ירידה חדה בהכנסות בשנה החולפת, מה שהיה קטליזטור משמעותי להתייעלות תפעולית. לפי אחד המקורות שקראתי, קלרנה לא רק הטמיעה את הטכנולוגיה של OpenAI, אלא הפכה לסוג של Design Partner שלה, מה שתרם להגיע למספרים המדהימים שציינתי, שגם אם לוקחים אותם בערבון מוגבל, הם ללא ספק מרשימים.
בנוסף, כשכל כך הרבה חברות מחפשות דרכים להטמיע את הטכנולוגיה, טוב ומרענן לראות דוגמאות לחברות גדולות לא רק שמטמיעות אותה בפועל, אלא גם רושמות שיפור עסקי משמעותי לשורת הרווח.
למקור