קטגוריות
Uncategorized

ממש מחמיא לך האינטליגנציה המלאכותית הזו!

התרבות שלנו משולבת עמוק בטכנולוגיה שעוטפת את חיינו, ולא מהיום. מותגי אופנה מתנסים כבר שנים בשילוב טכנולוגיות חדשות במוצרים ומנגד חברות טכנולוגיה מבינות שכדי שצרכנים ילבשו את הטכנולוגיה, היא חייבת להיות עדכנית, מיוחדת ובעיקר לא מוזרה…זוכרים את המשקפיים של גוגל? זו היתה דוגמה אוונגארדית שלא צלחה בלשון המעטה.

אנחנו נמצאים בעליית מדרגה בניסיון לחבר בין אופנה לטכנולוגיה. עדיין בשלבי ניסוי, אבל אנחנו עדים ליותר ניסיונות שילוב וחיבור בין העולמות, בין אם אלו המשקפיים החכמים של רייבנד ומטא, "סיכת ה-איי.אי שהוצגה לראשונה על נעמי קמבל בשבוע האופנה בפריז, אפל שצפויה להשיק עוד השנה את המשקפיים/קסדה החכמה שלה ועוד…

נשאלת גם שאלת הערך: ברגע שהטכנולוגיות החדשות פוגשות אותנו מעבר לסמארטפונים, יוצאים מהכיסים והופכים ללבישים, עד כמה המוצרים האלו מייצרים ערך אמיתי? האם הערך מצדיק להרכיב/ללבוש אותם?

מה שבטוח זה שיותר מותגי אופנה שים לב להתקרבות הזו בין טכנולוגיה לבין אופנה, בטח במציאות שבה נתחיל לראות יותר מוצרים, טכנולוגיות ומכשירים שלא הכרנו בעבר.

 קרדיט: אפל
קרדיט: מטא/רייבאנד

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

בכל שישי אני משתף במהלכים דיגיטליים חדשים ומעוררי השראה.

רוצה גם לקבל למייל?