קטגוריות
Uncategorized

התנהגות מפצה: הזדמנות לעיבוי הערך ללקוחות

השבוע היתה לי שיחה עם קולגה שאני ממש מעריך, לגבי כל נושא ההתנהגות שלנו סביב קבלת משולחים הביתה. כל אחת/אחד מתנהג אחרת אבל אצלי למשל, מהרגע שאני מקבל את הסמס לגבי משלוח שאמור להגיע, מתחילה ציפייה שלא תמיד זוכה למענה הולם מהגורם שאמור להביא את החבילה עד לפתח הבית.

יותר מזה, ביום שבו אני מקבל הודעה שהשליח בדרך אלי, אני אנטוש כל ישיבה כדי לענות מייד למספרים שאני לא מכיר, לא אהיה רגוע עד שמישהו יצלם עבורי את החבילה שקיבלתי, ואוודא שזה אכן מה שהזמנתי.

כדי לא לשכוח שיש חבילה בדרך אלי אני מצלם את ההודעות באפליקציה, כי בוודאות אחזור לצפות בגלריית התמונות שלי בנייד, שמשמשת אותי כשירות תזכורות למשימות שאסור לי לשכוח…וכן, ניסיתי אפליקציות ניהול משימות, הן לא עובדות עבורי.

גלריית התמונות כוללת צילומים של מספרי עמודים בחניונים, של הסתמסות עם אנשים שאני חייב להם תשובה, אישורי תשלום לעיריות ועוד.

כל התנהגות כזו, נקראת ״התנהגות משלימה״, היא משתנה מאדם לאדם אבל בבסיסה ניצבת הזדמנות לייצר פיצ׳ר/שירות חדש או משלים שנועד לחזק את החוויה הכוללת שאנחנו מציעים ללקוחות שלנו.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

בכל שישי אני משתף במהלכים דיגיטליים חדשים ומעוררי השראה.

רוצה גם לקבל למייל?