דמיינו עולם שבו כל תלמיד/ה יהנו מיישות דיגיטלית חכמה שתתאים את התוכן והלימוד במיוחד עבורם, ממש כמו עם מורה פרטי/ת.
קראתי את המאמר המצורף שמסביר בדיוק למה, ולמה דווקא עכשיו , עם חיבור לענף האדטק (אדוקיישן וטכנולוגיה). סיכמתי עבורכן.ם את הנקודות החשובות (מצרף את הלינק למקור בהמשך):
- הקפיצה וההתקדמות המטורפת בתחום מנגישה כיום יכולות טכנולוגיות שפשוט לא היו קיימות בעבר. פעם כדי להנגיש תוכן לימודי (בעזרים דיגיטליים), היתה נדרשת השקעה עצומה בתוכן עשיר, כדי לייצר המון סוגי פרופילים, הצלבות של תוכן ותתח ערוצים כדי לענות על מגוון רחב ככל שניתן. טכנולוגיות AI מתקדמות מייתרות את הצורך הזה ומייצרות הזדמנויות מהירות, דינמיות וזולות בהרבה.
- הודות״ לקורונה אבל לא רק, השילוב של עזרים דיגיטליים בדגש על מובייל וטאבלטים הפכו לשגרה בקרב ילדים ותלמידים, בסביבה הביתית כמו גם בתוך הכיתות. באנגליה למשל, ליותר מ-90% מהתלמידים היתה גישה למחשבים וטאבלטים בתקופהת המשבר, והממשלה קידמה תכנית שתצייד בתי ספר בעזרים הטכנולוגייפ המתאימים.
- מה שכן צריך עוד להתפתח (ופה יש הזדמנות עסקית!); חברות שיתמכו בפיתוח ״עוזרות/עוזרים״ דיגיטליים שיהיו הפנים והקול, הלכה למעשה, שינגישו לילדים את הטכנולוגיה באופן שיאפשר להם לתקשר איתו/איתה בצורה נוחה, ידידותית ואפקטיבית.
ז״א שסטארטאפים וחברות שיכנסו חתחום של פיתוח צד ה״פרונט״, ויזואלי + קולי+ טקסטואלי שיגשר בין הטכנולוגיה לבין האינטראקציה מול הילדים בפועל בצורה אפקטיבית, יגלו שוק עם המון יישומים והזדמנויות עסקיות (אגב, לא רק לחינוך…תחשבו על שירות לקוחות, שירותי ייעוץ, הדרכה, רפואה ועוד).
למקור >