קטגוריות
DATA אמזון דיגיטל וואלמרט חווית לקוח מודלים עסקיים עבודה 3.0 צרכנות קמעונאות

אסטרטגיית הטכנולוגיה כשירות של וואלמרט

וואלמרט נחשבת לקמעונאית הגדולה בעולם, עם יותר מ-10,000 סניפים ביותר מ-24 מדינות, והכנסות של יותר מחצי טרילון דולר בשנה שעברה. אפשר לתת לה מקום של כבוד כמותג קמעונאות שעיצב וממשיך לעצב את הענף בהיבט הגלובלי.

מקור: cb insights

כעת, וואלמרט צועדת בכיוון שאמזון כבר ביססה לעצמה במשך השנים: ספקית טכנולוגיה קמעונאית לגורמים חיצוניים. במילים אחרות היא מתחילה למתג עצמה לא רק כקמעונאית, אלא גם כחברת טכנולוגיה המציעה שירותי b2b, עם מניפה של כלים ופתרונות טכנולוגיים שהיא עצמה פיתחה ומשתמשת בהם, כלים שיכולים להניב לה וללקוחות העסקיים שלה רווחים גדולים יותר, התייעלות עסקית, עליונות לוגיסטית מול מתחרים וכמובן – חווית לקוח משודרגת עבור השותפים, הספקים והלקוחות בקצה.

צירפתי ״מפה אסטרטגית״ שמשרטטת את האסטרטגיה הזו. שמו לב למקומות שוואלמרט כבר פועלת ומציעה פתרונות אבל לא פחות מעניין – 3 הורטיקלים שבהם היא צפויה/יכולה עוד לבסס את מקומה: שירותי בריאות דיגיטליים, טכנולוגיות ייצור מוצרים (יותר באזורים של לייבלים פרטיים), וכמובן – פינטק! תוסיפו לזה את העובדה שיש לוואלמרט דאטה סופר עשירה של ההעדפות ודפוסי קניה של יותר מ-37 מיליון לקוחות ביום! ותבינו כמה היא יכולה לתרום לקמעונאים אחרים…

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *