קטגוריות
דיגיטל השראה חווית לקוח מדיה חברתית מודלים עסקיים צרכנות קמעונאות

תכנית נאמנות 3.0

לא צריך להצטרף לשום תכנית (עצם המושג ״תכנית״ היא מיושנת ולא רלוונטית…), לא צריך למלא פרטים אישיים, ואפילו לא לרכוש מוצר. להיפך!

הדאטה האישית שלי, זו שנוצרת בעקבות האינטראקציה שלי עם המותג, היא כל מה שצריך כדי לייצר סגמנטציה ואינטראקציה ייחודית. על מה אני מדבר?

זוכרים את הסיכום השנתי הפרסונלי שספוטיפיי ייצרו עבור עשרות מיליונים של לקוחות ברחבי העולם? אז הנה רובד חכם ומדהים נוסף: ככה נראית ״תכנית נאמנות בעידן המחובר״!

ספוטיפיי יודעים בדיוק מי נחשב מעריץ של להקה או אמן ספציפי (לפי מספר ההאזנות, כמות השירים בפלייליסטים וכו'), אלו מאזינים שנחשבים ל-Top Fan.

אז ביחד עם להקת הרד הוט צ'יי פפרז, אותם מאזינים קיבלו קוד לרכישה מוקדמת עם הנחה לרכישת כרטיסים להופעות קרובות של הלהקה! מדובר קודם כל בתפיסה שונה לחלוטין של המושג ״נאמנות לקוח״ (אם יש דבר כזה בכלל, בטח שכיום), אבל מה שהיה ותמיד יהיה, זה חיבור של צרכנים למותגים ולמוצרים שהם אוהבים. ההבדל הוא שכיום יש דאטה שאפשר לרתום לטובת פעולות פרואקטיביות כמו זה של ספוטיפיי.

המעורבות האישית הזו מבוססת על סיפור וחוויה פרסונליים שנבנו סביב החיים שלי, וזה המפתח לשינוי האדיר שבדרך.


קרדיט: הדר תירוש! 🙏🏻 תודה 🙂

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *