קטגוריות
אמזון מודלים עסקיים צרכנות

אמזון תשיק תכנית טלויזיה המבוססת על פעמון ה-Ring

עבור כל חברה, שילוב של מוצרים שלה במסגרת תכנית טלויזיה היא סוג של חלום. אצל אמזון הסיפור קצת אחר, היא לא מחכה להזדמנויות, היא מייצרת אותן. מסתבר שאמזון עובדת על תכנית טלויזיה חדשה שתהיה דומה ל״פספוסים״, אך כולה מבוססת על צילומים שהגיעו ממצלמות ה-Ring (חברת הפעמונים החכמים לדלת שהיא רכשה ב-2018).

התכנית שתיקרא ״Ring Nation" תציג קליפים שלקוחות החברה שלחו ושיתפו מתוך ההקלטות שקלטה המצלמה הבנויה בתוך הפעמון החכם. למי שפחות מכיר: רינג היא חברה שאמזון רכשה, שפתחת פעמון חכם לדלת שיודע לשלוח הודעת פוש לבעלי הבית ברגע שמישהו מצלצל בדלת או אפילו מתקרב אליה! וזאת על בסיס חיישני תנועה. בעלי הבית יכולים לראות ואפילו לענות ישירות מהאפליקציה גם אם נמצאים בצד השני של העולם.

הרשת התמלאה בקליפים של תיעודים שונים וכמובן – מוזרים, כולם הוקלטו על ידי פעמון הרינג ברחבי העולם, וכעת כאמור אמזון מפתחת תכנית, בהפקת MGM, גם היא בבעלותה, והתכנית תהיה זמינה למנויי אמזון פריים ווידאו (כשמדברים על לשלוט על על שרשרת הערך, במקרה של אמזון לא מדובר רק בקמעונאות ובשיווק אלא גם בהפקות! ובשיווק התוכן!).

אי אפשר שלא להתייחס לביקורת הרבה שהופנתה כלפי אמזון בהקשר של ההגנה על הפרטיות בהקשר של תיעודי הפעמון, כולל העובדה שאמזון שיתפה את כוחות המשטרה בצילומים שנאספו דרך מצלמת ה-רינג במקרים של תלונות על פשעים באזורי מגורים, למרות שהמשטרה הודתה שלא מדובר בעזרה גדולה בפתרון פשעים…

מה גם שעצם המהלך של השקת תכנית מוכיחה כמה אמזון לא ממש מתרגשת מהביקורת הציבורית הנקודתית, וגם לא חוששת מהאפשרות של התערבות רגולטורית במקרה הזה, צעד שכבר דובר רבות בתקשורת האמריקאית. בכל מקרה, ההפקה בעיצומה. 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *