הניו יורק טיימס הקים מחלקת AI חדשנית שמובלת בידי צוות בן חמישה אנשים בלבד, במטרה לשלב בינה מלאכותית בעבודת העיתונאים באופן אחראי. הגישה מתמקדת באוריינות, פתרון בעיות אמיתיות ופיתוח כלים פנימיים – מבלי לפגוע בעקרונות העיתונאיים.

הניו יורק טיימס הקים מחלקת AI חדשנית שמובלת בידי צוות בן חמישה אנשים בלבד, במטרה לשלב בינה מלאכותית בעבודת העיתונאים באופן אחראי. הגישה מתמקדת באוריינות, פתרון בעיות אמיתיות ופיתוח כלים פנימיים – מבלי לפגוע בעקרונות העיתונאיים.
גוגל משנה את עולם החיפוש עם חוויית AI חדשה שמחליפה קישורים בסיכומים ופעולות חכמות. במקביל, Dotdash Meredith מזהירה מתרחיש שבו גוגל מפסיקה להפנות תנועה לאתרים – ומתמקדת בבניית קהל ישיר ומודלים עסקיים עצמאיים. העתיד שייך למי שידע להסתגל מהר.
דואלינגו ניסתה להפוך ל־AI-first – אבל במקום מהפכת חדשנות, היא נתקלה במשבר אמון עמוק. המהלך שלה חושף לקחים חשובים לכל מי שמתכנן לשלב בינה מלאכותית בארגון. במאמר הבא אני מפרק מה השתבש, ומה כל חברה יכולה ללמוד מזה כדי לא לחזור על אותה הטעות.
קרן ההון אנדרסין הורוביץ, שידועה בהשקעות שלה בחברות הטכנולוגיה המובילות בעולם, עדכנה את רשימת 100 אפליקציות הבינה הגנרטיבית שלה! מדהים לגלות שחלפו 6 חודשים בלבד מפרסום הרשימה לראשונה, וכבר 22 חברות חדשות מככבות בראש הרשימה.
שני ענקי שיווק, סקוט גאלווי ורורי סת'רלנד שהוא בין היתר סגן יו"ר אוגילבי העולמית (האיש חד חכם ומשעשע בצורה בלתי רגילה) נפגשים בפעם הראשונה במסגרת הפודקאסט המשובח של ג'ון אבנס לשיחה משותפת על התפקיד של מותגים במציאות הנוכחית (ועוד, כמובן….).
גאלווי, כהרגלו, לא חוסך באמירות ישירות ולא מסוננות, וסת'רלנד מתבל בתובנות הצרכניות-אנושיות שהפכו אותו לאגדה.
התמונה שהציפה המון רעש וביקורת כלפי שיין, אמפריה שהמודל העסקי שלה הוא בזבוז.
זו שאלה שמעסיקה אותי המון בזמן האחרון, בעיקר בגלל שאני ער לשינוי שלי עצמי עם הכלים הללו. רק אתמול גיפיטי הדהים אותי (שוב) ברמת העומק וביקר הפרואקטיביות שהוא מגלה כשאני נעזר בו, מטורף. *כמה נתונים סופר מעניינים לגבי השאלה הראשית – עתיד ה-seo ומנועי החיפוש בכלל עם התחזרות הבוטים החכמים:* – התנועה לצ'אטבוטים גדלה ב-80.92% […]
מותג האופנה H&M הודיע שהוא מתחיל בהפקה של 30 "תאומים דיגיטליים", בשיתוף פעולה עם 30 דוגמניות ודוגמנים אנושיים, במטרה להשתמש בורסיות הדיגיטליות בתוכן שיווקי של המותג. המהלך מצטרף למותגי אופנה נוספים שפועלים בתחום, אבל הפעם נראה שזה הולך צעד קדימה, כשהדוגמניות יחזיקו בזכויות היוצרים לדמויות הדיגיטליות. התגובות למהלך חלוקות, עם השפעות שליליות אפשריות על התעשייה כולה.
בעוד שבינה גנרטיבית (כמו GPT או Claude) יודעת "לברבר יפה" –ז"א לכתוב, לסכם, להמציא – סוכן ורטיקלי הוא הדבר הבא: הוא לא רק מדבר, אלא גם עושה. סוכן ורטיקלי הוא מערכת בינה מלאכותית שממוקדת במשימה אחת מאוד ספציפית – למשל: גיוס עובדים, ניהול קמפיינים, טיפול בפניות שירות, או אפילו כתיבת מכרזים ממשלתיים – ומבצעת אותה […]
סטארט-אפ סיני חשף את Manus, פלטפורמת AI מהפכנית שיכולה לחשוב, לתכנן ולבצע משימות ללא התערבות אנושית. היא מבצעת 50 משימות במקביל, מנתחת נתונים, בונה אתרים ואפילו משווה פוליסות ביטוח – הכול אוטומטית. הביקוש בשמיים, והקודים לשימוש נמכרים באלפי דולרים. האם זה הצעד הבא ל-AI עצמאי באמת?