בטוחים שפעילות הדיגיטל שלכם משרתת את המטרות העסקיות של הארגון? אני מציע 20 שנים של ניסיון עשיר וחשיבה שונה על איך ארגונים וחברות צריכים להיראות בעידן המחובר. אני מדבר את שלושת השפות (מכירות, טכנולוגיה ושיווק), ויודע לנווט בין טיפות האגו כדי לחבר בין שלושתם ולהגיע ליעד העסקי הרצוי.

אסטרטגיה וחדשנות דיגיטליתאשדרג לכם את הפעילות העסקית בדיגיטל

השאלה הראשונה שלי?: מה אתם רוצים להשיג? למה? ותמיד: What if? אני אוהב לנער אבק מתפיסות ושיטות עבודה מיושנות במטרה לאתגר את הארגון ולעודד אותו לחשוב אחרת

לרוב הארגונים אין את הפנאי לחקור ביום יום את מפת האיומים וההזדמנויות. אני לא מדבר (רק) על המתחרים הישירים. אני אוהב לחקור את מה שעושים בענפים אחרים לחלוטין, ומה אפשר ללמוד מהם כדי לבלוט מעל המתחרים בשוק. וזה בדיוק מה שתקבלו: מפת הזדמנויות חדשניות שיגרמו לכם לבלוט.

אני כותב ומייצר תוכן כבר 20 שנים. גם עבור עצמי, וכיום גם עבור מותגים, תוכן שפוגש עשרות אלפי לקוחות ברחבי הרשת. אם גם אתם מבינים את הערך של תוכן מיוחד ומבדל, אבל אין מי שיוביל את זה בארגון, אני בדיוק מה שאתם צריכים. מנרטיב ואסטרטגיה, לתוכן שפוגש לקוחות בשטח.

הובלתי מחלקות חדשנות דיגיטלית בארגונים גדולים. פיתחתי עור עבה וראיה ממוקדת מטרה כדי להוביל שינויים משמעותיים בין טיפות האגו ואנשי ה"למה לא". אני מדבר את שפות הטכנולוגיה, השיווק והמכירות ויודע לחבר ביניהם כדי לייצר מהלכים דיגיטליים חוצי ארגון. אוהב כשאומרים לי: "אי אפשר".

רוצים לחדש אתר קיים, להקים אתר חדש? צריכים לרענן עיצוב? להוסיף פיצ'רים שיביאו לקוחות? לעודד לקוחות לקרוא? להשאיר פרטים? אני אפצח אתכם את הקונספט האידיאלי, כולל עיצוב ופיתוח מהירים ואיכותיים, בתקציב ולו"ז ריאלי ושפוי.

מחקר ותובנות

אסטרטגיה

עיצוב ופיתוח

What's next

אסטרטגיה

עיצוב ופיתוח

what's next

מחקר ותובנות

עיצוב ופיתוח

what's next

מחקר ותובנות

אסטרטגיה

what's next

מחקר ותובנות

אסטרטגיה

עיצוב ופיתוח

בא לכם לעשות משהו ביחד?

השאירו פרטים ואשמח ליצור אתכם קשר

מה חדש בעולם המחובר

מגזין התוכן שלי

AIDATADigital HealthcareUncategorizedדיגיטלמודלים עסקיים

כיצד תעשיית הפארמה מגיבה למהפכת ה-AI?

תעשיית הפארמה היא דוגמה לענף שבו בינה מלאכותית יכולה לייצר השפעה חסרת תקדים על הפעילות העסקית שלה. ההערכת מדברות על ערך שנתי של למעלה מ-350 מיליארד דולר!, לא בכדי עולם הפארמה משקיע סכומי עתק במרוץ החימוש מבוסס ה-AI, לאור העובדה שהטכנולוגיה כבר הופכת כלי עבודה נדרש, ולא יתרון תחרותי.
דיגיטלחווית לקוחרוצים שינוי?

איך מניעים ארגונים לייצר חדשנות?

הרבה לפני טכנולוגיות חדשות, שינוי אמיתי מגיע קודם כל מאנשים. כבני אדם רובנו לא אוהבים שינויים ופה נוצר דיסוננס בין הרצון והצורך של ארגונים לנוע קדימה ולחדש, לבין הטבע האנושי שלרוב פועל בכיוון ההפוך. אז איך מתגברים על זה?
DATAStorytellingחווית לקוחקמעונאות

קניות באונליין – לא רק נוחות: איך יוצרים חוויית שופינג מרגשת בעידן הדיגיטלי?

למרות העלייה הדרמטית בהיקף הקניות באון ליין, מחקר חדש מראה שכמחצית מהלקוחות מעוניינים בחוויה מרגשת ומעניינת יותר, במקום רק פונקציונליות ונוחות. כיצד אפשר להחזיר את הרגש לקניות הדיגיטליות, ואיך הופכים אוה למרגשת וייחודית בעידן הדיגיטלי?
ערוצי התוכן שלי
שומר אתכם מעודכנים

אני יודע שאתם עמוסים ומי מוצא זמן להתעדכן במה שחדש. בדיוק בגלל זה אני מפעיל שני ערוצי תוכן: הניוזלטר השבועי שלי, שמסכם את כל מה שעשה לי את השבוע בדיגיטל, והברודקאסט היומי שלי בוואטסאפ, עם ״ביס״ של תוכן, שהולך מצוין עם הקפה של הבוקר! 

כל הדרכים
להישאר בקשר

שלחו לי דוא״ל, הודעה בוואטסאפ, מה שנוח לכם. 

כל הזכויות שמורות - עומר מלויצקי

בכל שישי אני משתף במהלכים דיגיטליים חדשים ומעוררי השראה.

רוצה גם לקבל למייל?