קטגוריות
דיגיטל עתיד צרכנות

דור ה-z, לא מה שחשבתן.ם

מה עולה לכם בראש כשאתם שומעים את שם הדור הצעיר הזה? כל כך הרבה סטריאוטיפים מנסים למסגרת את קבוצת המבוגרים הצעירים האלו, עד רמה שזה משבש את היכולת לזהות מי הם ומה מעניין אותם באמת. אומרים עליהם שהם מבזבזנים, חושבים בטווח הקצר ומתעלמים מהארוך, שהם נולדו לתוך המסכים ולכן הם מנהלים את רוב חייהם מחוברים לערוצים הדיגיטליים ועוד ועוד…

אז מחקר חדש של נילסן מפריך חלק מאותן קונספציות, נתונים שמאמתים קומץ קטן של הסטריאוטיפים האלו מול המציאות שנדמה, שהיא הפוכה לגמרי. התובנה המרכזית שעולה מהמחקר היא: הם לא מה שאתם חושבים, ולכן עיצוב ובניית מוצרים ושירותים עבורם, על בסיס ההתניות השגויות הללו, תוביל אתכן.ם לבזבוז משאבים ולייצור מסרים שפשוט לא מתאימים עבורם.

למשל: עולה מהמחקר שלמרות האימוץ המאסיבי שלהם של צריכה דיגיטלית, הם מבלים חלק משמעותי מהיום בחוץ ושבילוי עירוני/בטבע חשוב עבורם יותר משנדמה. רק התובנה הזו יכולה להשפיע למשל על ההשקעה בפרסום חוצות, שנדמה שהדור הזה לא נחשף אליו….דוגמה נוספת: הם חושבים על הכאן והעכשיו ומתעלמים מתכנון ארוך טווח. ההיפך הוא הנכון, מעל 70% מהם משקיעים מחשבה רבה בתכנון לגיל פרישה ורובם מעניקים משקל משמעותי לעצמאות כלכלית….



למקור >

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *