בטוחים שפעילות הדיגיטל שלכם משרתת את המטרות העסקיות של הארגון? אני מציע 20 שנים של ניסיון עשיר וחשיבה שונה על איך ארגונים וחברות צריכים להיראות בעידן המחובר. אני מדבר את שלושת השפות (מכירות, טכנולוגיה ושיווק), ויודע לנווט בין טיפות האגו כדי לחבר בין שלושתם ולהגיע ליעד העסקי הרצוי.

אסטרטגיה וחדשנות דיגיטליתאשדרג לכם את הפעילות העסקית בדיגיטל

השאלה הראשונה שלי?: מה אתם רוצים להשיג? למה? ותמיד: What if? אני אוהב לנער אבק מתפיסות ושיטות עבודה מיושנות במטרה לאתגר את הארגון ולעודד אותו לחשוב אחרת

לרוב הארגונים אין את הפנאי לחקור ביום יום את מפת האיומים וההזדמנויות. אני לא מדבר (רק) על המתחרים הישירים. אני אוהב לחקור את מה שעושים בענפים אחרים לחלוטין, ומה אפשר ללמוד מהם כדי לבלוט מעל המתחרים בשוק. וזה בדיוק מה שתקבלו: מפת הזדמנויות חדשניות שיגרמו לכם לבלוט.

אני כותב ומייצר תוכן כבר 20 שנים. גם עבור עצמי, וכיום גם עבור מותגים, תוכן שפוגש עשרות אלפי לקוחות ברחבי הרשת. אם גם אתם מבינים את הערך של תוכן מיוחד ומבדל, אבל אין מי שיוביל את זה בארגון, אני בדיוק מה שאתם צריכים. מנרטיב ואסטרטגיה, לתוכן שפוגש לקוחות בשטח.

הובלתי מחלקות חדשנות דיגיטלית בארגונים גדולים. פיתחתי עור עבה וראיה ממוקדת מטרה כדי להוביל שינויים משמעותיים בין טיפות האגו ואנשי ה"למה לא". אני מדבר את שפות הטכנולוגיה, השיווק והמכירות ויודע לחבר ביניהם כדי לייצר מהלכים דיגיטליים חוצי ארגון. אוהב כשאומרים לי: "אי אפשר".

רוצים לחדש אתר קיים, להקים אתר חדש? צריכים לרענן עיצוב? להוסיף פיצ'רים שיביאו לקוחות? לעודד לקוחות לקרוא? להשאיר פרטים? אני אפצח אתכם את הקונספט האידיאלי, כולל עיצוב ופיתוח מהירים ואיכותיים, בתקציב ולו"ז ריאלי ושפוי.

מחקר ותובנות

אסטרטגיה

עיצוב ופיתוח

What's next

אסטרטגיה

עיצוב ופיתוח

what's next

מחקר ותובנות

עיצוב ופיתוח

what's next

מחקר ותובנות

אסטרטגיה

what's next

מחקר ותובנות

אסטרטגיה

עיצוב ופיתוח

בא לכם לעשות משהו ביחד?

השאירו פרטים ואשמח ליצור אתכם קשר

מה חדש בעולם המחובר

מגזין התוכן שלי

DATAUncategorizedדיגיטלחווית לקוחצרכנותקמעונאות

לא יודעים במה לבחור? Yuka היא אפליקציה שבסריקה אחת תספק את התשובה

במציאות של שפע ומגוון חסר תקדים, כלים כמו אפליקציית Yuka נוצרו כדי לעשות לנו קצת סדר בבלאגן ולקבל החלטה צרכנית חכמה יותר. המשמעות הגדולה יותר: ההחלטה הצרכנית יכולה להיות פחות מושפעת מתוכן משפיענים והמבחן האמיתי הוא שקיפות ואיכפתיות של היצרנים.
AIDATAאמזוןוואלמרטחווית לקוחמודלים עסקייםצרכנותקמעונאותשיווק דיגיטלי

וואלמרט מציגה: אסטרטגיית Agentic Framework ליום שאחרי מנוע החיפוש

כשענקית קמעונאות כמו וואלמרט מהמרת שבעתיד הקרוב שורת החיפוש באתר ובאפליקציה שלה תהפוך למיושנת, ובמקומה לקוחות יחפשו בעזרת בוטים חכמים מבוססי בינה מלאכותית, כדאי להקשיב או לפחות לבחון את הטענה. הכירו את את Sparky – סוכן הקניות החדש של וולמארט שמיועד לטפל בהכל: מהזמנות סופר שגרתיות ועד חיפושי קנייה מורכבים. Sparky הוא רק חלק ממסגרת AI מהפכנית שכוללת ארבעה סוכנים חכמים שישנו את הדרך שבה לקוחות, ספקים, עובדים ומפתחים מתקשרים עם מערכת הקמעונאות של וולמארט.
AIDATAStorytellingאסטרטגיההשראהעתיד

ראיון עם סם אלטמן, מנכ"ל OpenAI

סם אלטמן מעניק ראיון ארוך ומעמיק בפודקאסט של תאו וון, והשניים צוללים למגוון נושאים (אישיים, עסקיים ובעיקר טכנולוגיים), על ההשפעה העתידית של בינה מלאכותית על האנושית. השורה החתונה: כולנו חוששים אבל גם מתרגשים לגבי העתיד, כי אף אחד לא באמת יודע לאן כל זה מתפתח...
ערוצי התוכן שלי
שומר אתכם מעודכנים

אני יודע שאתם עמוסים ומי מוצא זמן להתעדכן במה שחדש. בדיוק בגלל זה אני מפעיל שני ערוצי תוכן: הניוזלטר השבועי שלי, שמסכם את כל מה שעשה לי את השבוע בדיגיטל, והברודקאסט היומי שלי בוואטסאפ, עם ״ביס״ של תוכן, שהולך מצוין עם הקפה של הבוקר! 

כל הדרכים
להישאר בקשר

שלחו לי דוא״ל, הודעה בוואטסאפ, מה שנוח לכם. 

כל הזכויות שמורות - עומר מלויצקי

בכל שישי אני משתף במהלכים דיגיטליים חדשים ומעוררי השראה.

רוצה גם לקבל למייל?