בטוחים שפעילות הדיגיטל שלכם משרתת את המטרות העסקיות של הארגון? אני מציע 20 שנים של ניסיון עשיר וחשיבה שונה על איך ארגונים וחברות צריכים להיראות בעידן המחובר. אני מדבר את שלוש השפות (מכירות, טכנולוגיה ושיווק), ויודע לנווט בין טיפות האגו כדי לחבר בין שלושתן ולהגיע ליעד העסקי הרצוי.

אסטרטגיה וחדשנות דיגיטליתאשדרג לכם את הפעילות העסקית בדיגיטל

השאלה הראשונה שלי?: מה אתם רוצים להשיג? למה? ותמיד: What if? אני אוהב לנער אבק מתפיסות ושיטות עבודה מיושנות במטרה לאתגר את הארגון ולעודד אותו לחשוב אחרת

לרוב הארגונים אין את הפנאי לחקור ביום יום את מפת האיומים וההזדמנויות. אני לא מדבר (רק) על המתחרים הישירים. אני אוהב לחקור את מה שעושים בענפים אחרים לחלוטין, ומה אפשר ללמוד מהם כדי לבלוט מעל המתחרים בשוק. וזה בדיוק מה שתקבלו: מפת הזדמנויות חדשניות שיגרמו לכם לבלוט.

אני כותב ומייצר תוכן כבר 20 שנים. גם עבור עצמי, וכיום גם עבור מותגים, תוכן שפוגש עשרות אלפי לקוחות ברחבי הרשת. אם גם אתם מבינים את הערך של תוכן מיוחד ומבדל, אבל אין מי שיוביל את זה בארגון, אני בדיוק מה שאתם צריכים. מנרטיב ואסטרטגיה, לתוכן שפוגש לקוחות בשטח.

הובלתי מחלקות חדשנות דיגיטלית בארגונים גדולים. פיתחתי עור עבה וראיה ממוקדת מטרה כדי להוביל שינויים משמעותיים בין טיפות האגו ואנשי ה"למה לא". אני מדבר את שפות הטכנולוגיה, השיווק והמכירות ויודע לחבר ביניהם כדי לייצר מהלכים דיגיטליים חוצי ארגון. אוהב כשאומרים לי: "אי אפשר".

רוצים לחדש אתר קיים, להקים אתר חדש? צריכים לרענן עיצוב? להוסיף פיצ'רים שיביאו לקוחות? לעודד לקוחות לקרוא? להשאיר פרטים? אני אפצח אתכם את הקונספט האידיאלי, כולל עיצוב ופיתוח מהירים ואיכותיים, בתקציב ולו"ז ריאלי ושפוי.

מחקר ותובנות

אסטרטגיה

עיצוב ופיתוח

What's next

אסטרטגיה

עיצוב ופיתוח

what's next

מחקר ותובנות

עיצוב ופיתוח

what's next

מחקר ותובנות

אסטרטגיה

what's next

מחקר ותובנות

אסטרטגיה

עיצוב ופיתוח

בא לכם לעשות משהו ביחד?

השאירו פרטים ואשמח ליצור אתכם קשר

מה חדש בעולם המחובר

מגזין התוכן שלי

DATAדיגיטלמודלים עסקייםצרכנותקמעונאות

אמזון משיקה את Amazon Haul, מתחרה ישירה ב-Temu

אתר טקרנאץ' ערך סקר בקרב בני דור ה-Z (גילאי 18 - 24) בארה"ב, וגילה שהאפליקציה עם מספר ההורדות הגבוה ביותר ב-2024 נכון לעכשיו היא Temu, קמעונאית האופנה המהירה הסינית, עם 41.98 מיליון התקנות, שמדגימה עד כמה המותג צמצם את הפער מול המתחרה Shein. אבל הנתון הזה לא משפיע רק על Shein, אלא גם על ענקית הקמעונאות אמזון שהכריזה ממש השבוע שהיא משיקה שירות מתחרה: Amazon Haul
AIDATADesignStorytellingדיגיטלחווית לקוח

"חוויות חכמות" (IX) עומדות לשנות את האופי הבסיסי של אינטראקציות דיגיטליות

חשבתם על זה שלרוב החוויה שלנו באתר או באפליקציה, מתקדמת, עדכנית ומעוצבת ככל שתהיה, תהיה דומה לזו של כל מבקר אחר? גם ממשק המשתמש העדכני והמעוצב ביותר לא משנה את העובדה שהאינטראקציה שלנו עם ממשקים דיגיטלים לא השתנתה הרבה. אבל עכשיו, בזכות ההתקדמות הטכנולוגית על בסיס GenAI ו-Machine learning, הפרדיגמה הזו מתחילה להשתנות לחלוטין. חוויות דיגיטליות חוות אבולוציה והופכות ל"חוויות חכמות," או IX: חוויות מותאמות אישית ברמה גבוהה, שמרגישות אנושיות, שיחתיות ומותאמות להקשר השימוש האישי שלנו.
Storytellingדיגיטלחווית לקוחמדיה חברתיתצרכנותקמעונאות
אנחנו חיים בעידן שבו הצרכנים רגישים יותר מתמיד למחירים, יש להם את הכוח להשוות ולחקור מוצרים, הם פונים לערוצי האיקומרס בארץ אבל לא פחות חשוב - לחו״ל, מחפשים את מה שמגניב ועדכני ומה שמעצב את הטעם שלהם הם לא הבובות בחלון הראווה אלא משפיענים ויצרני תוכן בטיקטוק ובאינסטגרם. אם מרכז הצעת הערך של מותגים כבר לא רלוונטית עבור צרכנים, חייבים לשנות את הצעת הערך העסקית, וזה גם אומר שאם העולם מציג כלים חדשים ומדהימים כדי להיות רלוונטיים, מותגים וארגונים חייבים גם לרענן (בדחיפות) את הטאלנטים שהם מעסיקים ושבסוף מפעילים את הפעילות מול הצרכנים.
ערוצי התוכן שלי
שומר אתכם מעודכנים

אני יודע שאתם עמוסים ומי מוצא זמן להתעדכן במה שחדש. בדיוק בגלל זה אני מפעיל שני ערוצי תוכן: הניוזלטר השבועי שלי, שמסכם את כל מה שעשה לי את השבוע בדיגיטל, והברודקאסט היומי שלי בוואטסאפ, עם ״ביס״ של תוכן, שהולך מצוין עם הקפה של הבוקר! 

כל הדרכים
להישאר בקשר

שלחו לי דוא״ל, הודעה בוואטסאפ, מה שנוח לכם. 

כל הזכויות שמורות - עומר מלויצקי