אז השקעתם משאבים בפיתוח אתר/אפליקציה, אחרי שאפיינתם את הצרכים העסקיים, שילבתם מומחי UI/UX ואת העיצוב הכי עדכני. ציידתם את מוקד השירות בחיבור לוואטסאפ במטרה להציע ללקוחות שירות מהיר וזמין, וזה בנוסף לטופס צור קשר, שירות הודעות ועוד.
בניתם אסטרטגיית תוכן שמשווק בשלל ערוצים, ואפילו יש מנהל/ת סושיאל לניהול הנוכחות במקומות הרלוונטיים. השקעתם במערכת Marketing Automation כדי לבנות מסעות פרסונליים שמנגישים דיוורים מעוצבים שנשלחים לפי טריגרים צרכניים.

על בסיס ניסיון עשיר בעולמות הדיגיטל, הגעתי לתובנה שכמעט אצל רוב המותגים והארגונים, למרות ההשקעה האדירה הזו (כי לכולם ברור למה צריך לייצר חווית לקוח מעולה בדיגיטל), אין להם באמת מושג בשוטף מה המצב הדיגיטלי ההוליסטי שלהם: מה עובד ומה פחות? מה המתחרים עושים טוב יותר? מה חברות דומות ברחבי העולם עושות ושאפשר ללמוד מהן?
הסיבה: למי באמת יש את הפריבילגיה להקדיש זמן יקר כדי לצלול עמוק ולעשות סוג של "צ'ק אפ" רוחבי לכל הנכסים הדיגיטליים שלהם? להצליב תהליכים, להשוות חוויות בין הערוצים, לחפור עמוק בתוך ההשקעה שלכם במטרה לענות על שאלה פשוטה אך חשובה: מה עובד וטוב ואיפה כדאי לשפר?
זה בדיוק מה שאני מציע: תהליך מחקרי עמוק ורוחבי של הנכסים והערוצים הדיגיטליים שלכם. שילוב של לקוח סמוי (באון ליין) בשילוב מעבדת מחקר אוביקטיבית שתחפור עמוק בנכסים הדיגיטליים ותצא עם דו"ח מקיף וממוקד שישקף את תמונת המצב האמיתית שלכם.
המטרה היא להרים לכם. להציף ולשקף לכם בצורה כנה, מקצועית ושקופה מה נקודות החוזק הדיגיטלי ואיפה החוליות החלשות, במטרה לחזק אותן. רק אתם תקבעו מה לעשות הלאה.
רוצים לשמוע עוד על התהליך? לתאם שיחה איתי כדי להבין יותר?
